قصه الحب التى ابكت العالم
صفحة 1 من اصل 1
قصه الحب التى ابكت العالم
اجمل واروع قصص الحب
والتى فعلا ابكت العالم
شاب فى اول عمره 18 او 19 سنه عرف انه مريض بالقلب وباقى عليه اقل من شهر وهايموت لا الله الا الله
وكان بينزل الصبح يمشى فى الشوارع حتى يخلص النهار ويجى اليل ينام ولما
يجى اليل يروح ينتظر يوم جديد حتى يسير مثل اللى قبله وهكذا اعد الولد على
هذا الموضوع اكتر من اسبوع
وفى يوم من الايام مار على مكتبه راى بنت يا لجمالها
وكانت لاول مره بنت تهز ها الولد
البنت جذبت الولد اليها كتير
راح الولد لحاد عندها على انه عايز يشترى كتاب وراح اشترى الكتاب وقرب لعندها
عايز يقول لها اد ايه انتى جميله واد ايه انا قلبى سعيد كتير لما شافك
لاكن بردو يتذكر انه راح بيموت وما هايقدر يخلى البنت دى سعديه واخذ
الكتاب وخرج من المكتبه وراح لعند بيته حتى يجى يوم جديد بس مش عشان يخرج
يلف مثل ما كان بيفكر انما عشان يروح يشوف البنت مره ثانيه
وجيه اليوم الثانى واشترى كتاب تانى وراح لحد عندنا وما عادت الكلمات تخرج منه
وخرج الولد حزين ما يقدر ينطق بالكلمات اللى بقلبه
وهكذا صار الموضوع حتى صارت الخزنه مليانه كتب
وفى يوم من الايام لاحظت البنت ان الولد مش بيجى فراحت سالت عنه اكتر من ثلاث ايام تسال عليه حتى عرفت وين بيته
وراحت لبيته
رات كل الناس لابسه اسود والدموع بعيونهم حتى تدوح على الارض
فبكت البنت على بكاءهم لاكن ما تعرف على ايه يبكو
فسالت احدهم على الولد وكان الاحد دا امه
فقالت لها ام الولد
مات مات مات مات مات
فحزنت البنت وقالت لها لو قرا كتاب من الكتب اللى اشتراها من عندى لكان عرف اد ايه بحبه
ومشيت البنت حزينه مقهوره قلبها مكسور
والتى فعلا ابكت العالم
شاب فى اول عمره 18 او 19 سنه عرف انه مريض بالقلب وباقى عليه اقل من شهر وهايموت لا الله الا الله
وكان بينزل الصبح يمشى فى الشوارع حتى يخلص النهار ويجى اليل ينام ولما
يجى اليل يروح ينتظر يوم جديد حتى يسير مثل اللى قبله وهكذا اعد الولد على
هذا الموضوع اكتر من اسبوع
وفى يوم من الايام مار على مكتبه راى بنت يا لجمالها
وكانت لاول مره بنت تهز ها الولد
البنت جذبت الولد اليها كتير
راح الولد لحاد عندها على انه عايز يشترى كتاب وراح اشترى الكتاب وقرب لعندها
عايز يقول لها اد ايه انتى جميله واد ايه انا قلبى سعيد كتير لما شافك
لاكن بردو يتذكر انه راح بيموت وما هايقدر يخلى البنت دى سعديه واخذ
الكتاب وخرج من المكتبه وراح لعند بيته حتى يجى يوم جديد بس مش عشان يخرج
يلف مثل ما كان بيفكر انما عشان يروح يشوف البنت مره ثانيه
وجيه اليوم الثانى واشترى كتاب تانى وراح لحد عندنا وما عادت الكلمات تخرج منه
وخرج الولد حزين ما يقدر ينطق بالكلمات اللى بقلبه
وهكذا صار الموضوع حتى صارت الخزنه مليانه كتب
وفى يوم من الايام لاحظت البنت ان الولد مش بيجى فراحت سالت عنه اكتر من ثلاث ايام تسال عليه حتى عرفت وين بيته
وراحت لبيته
رات كل الناس لابسه اسود والدموع بعيونهم حتى تدوح على الارض
فبكت البنت على بكاءهم لاكن ما تعرف على ايه يبكو
فسالت احدهم على الولد وكان الاحد دا امه
فقالت لها ام الولد
مات مات مات مات مات
فحزنت البنت وقالت لها لو قرا كتاب من الكتب اللى اشتراها من عندى لكان عرف اد ايه بحبه
ومشيت البنت حزينه مقهوره قلبها مكسور
فراشة الجزائر- عدد المساهمات : 8
تاريخ التسجيل : 05/09/2009
مواضيع مماثلة
» حصريا المسلسل الرومانسى The OC التى تدور احداثة فى احد المقاطعات بولاية كاليفورنيا بين مجموعة من الشباب و عائلاتهم الجزء 1 و 2 و 3
» أصغر dvd في العالم
» معنى الصداقة و الحب
» اغرب شوارع فى العالم
» لو انقطع المكياج في العالم كلـــه !!!!!!!
» أصغر dvd في العالم
» معنى الصداقة و الحب
» اغرب شوارع فى العالم
» لو انقطع المكياج في العالم كلـــه !!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الجمعة أغسطس 27, 2010 7:12 am من طرف ابراهيمو
» اركان الإسلام شعرا
الخميس أغسطس 12, 2010 7:26 pm من طرف admin
» الإمام الربيع بن حبيب الفراهيدي
الأربعاء أغسطس 11, 2010 8:12 pm من طرف انسان
» Dreamweaver CS5 All-in-One For Dummies
السبت يوليو 24, 2010 1:06 am من طرف admin
» Photoshop CS5 Bible
السبت يوليو 24, 2010 1:06 am من طرف admin
» UltraMixer Professional v2.3.8
الأربعاء يوليو 21, 2010 8:05 pm من طرف admin
» The Ultimate World Cup Guide 2010
الخميس مايو 27, 2010 4:47 pm من طرف admin
» Download Quicktime 7 pro + Keygen
الخميس مايو 27, 2010 4:44 pm من طرف admin
» Download windows media player 12
الخميس مايو 27, 2010 4:41 pm من طرف admin